Blog

Dobra strona internetowa to skuteczniejszy marketing online

co to jest responsywna strona internetowa?

Responsywne strony internetowe – co to jest i co mogą Ci dać?

30 sierpnia 2016

Responsywne strony WWW nie tylko są łatwiejsze w przeglądaniu dla internautów (co może przełożyć się na zyski firmy), ale też… potrafią wyżej wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google, czyli gwarantują nam większy ruch. Jak to się dzieje? Czy każda strona internetowa powinna być responsywna? (więcej…)

Czytaj dalej
autentyczność pozwala zdobywać klientów

Autentyczność – jedna rzecz, która pozwoliła mi zdobywać idealnych klientów + historia Michała, z której można się pośmiać

1 sierpnia 2016

Gdy kilka lat temu prowadziłem bloga o marketingu internetowym dla małych firm, zauważyłem w pewnym momencie ciekawą rzecz: z prośbą o pomoc w stworzeniu strony www piszą do mnie głównie osoby, z którymi bez problemu się dogaduję. Gdy się nad tym zastanawiałem, doszedłem do wniosku, że to nie przypadek. Po prostu robię pewną rzecz, która przyciąga odpowiednich Klientów: jestem autentyczny. (więcej…)

Czytaj dalej
bezpieczeństwo Twojej strony internetowej

Zainfekowana strona może wpływać na Twój biznes. Nie trać potencjalnych klientów – zabezpiecz ją przed atakami

29 lipca 2016

Dziś temat, o którym rzadko się mówi klientom (a może mi się tylko tak wydaje?). Bezpieczeństwo strony www. Wiesz, że wirus może zainfekować Ci Windowsa. Ale o tym, że może też zainfekować Twoją stronę pewnie nikt Ci jeszcze nie powiedział ;). Efekty wirusa mogą wpływać na stan Twojego portfela. (więcej…)

Czytaj dalej