Blog

Dobra strona internetowa to skuteczniejszy marketing online

czego nauczyłaś się w 2016? Odpowiadają blogerki

Czego nauczyłaś się w 2016 roku? Odpowiadają blogerki

5 stycznia 2017

Pierwszy tydzień nowego roku to nadal dobry moment na podsumowania i plany. Analiza plusów i minusów, wyciągnięcie wniosków i wdzięczność – warto właśnie w taki sposób symbolicznie zamknąć rok 2016 i zająć się obmyślaniem zajęć na obecny. Jeśli jesteście ciekawi, czego w minionym roku, dzięki blogowaniu, nauczyło się pięć wspaniałych kobiet które zaprosiłam, to zapraszam serdecznie. Oto one: (więcej…)

Czytaj dalej
Czego nauczyłeś się w 2016 roku? Odpowiadają przedsiębiorcy.

Czego nauczyłeś się w 2016 roku? Odpowiadają przedsiębiorcy

3 stycznia 2017

Tak to już jest, że mijający rok zmusza nas do podsumowań. Zastanawiamy się jaki był poprzedni rok i co możemy zrobić lepiej w przyszłym. Bilans zysków i strat jest tym bardziej  nieunikniony,  jeśli należysz do grona osób posiadających swoją działalność. I takie właśnie osoby zaprosiłam do dzisiejszego wpisu. Troje ekspertów, trzy różne branże. Prowadzą swoje firmy z pasją i wielkim zaangażowaniem, więc od razu o nich pomyślałam, kiedy do głowy przyszedł mi pomysł stworzenia tego wpisu. Oto oni: (więcej…)

Czytaj dalej
jak stworzyć stronę, żeby oferta prezentowała się wiarygodnie?

[PSYCHOLOGIA] Jak stworzyć stronę www, aby sam jej wygląd dodawał wiarygodności Twojej firmie?

12 grudnia 2016

Marketing to wojna na percepcje. Nie ważne, jak dobry masz produkt czy usługę. Ważne, jak postrzegają ją Twoi potencjalni klienci. Jeśli oni postrzegają ją negatywnie – będziesz mieć problem ze sprzedażą. Natomiast odpowiednie zaprezentowanie oferty sprawi, że więcej osób się z nią zapozna i więcej osób z niej skorzysta. (więcej…)

Czytaj dalej
inkubator przedsiębiorczości czy działalność gospodarcza, co wybrać?

Inkubator przedsiębiorczości czy działalność gospodarcza?

29 listopada 2016

Inkubator przedsiębiorczości czy firma – takie pytanie zadaje sobie wielu początkujących przedsiębiorców. Czy warto uruchomić firmę w oparciu o inkubator przedsiębiorczości? Czym różni się on od „zwykłej” działalności gospodarczej? Oto moje doświadczenia i opinia. (więcej…)

Czytaj dalej
jak wybrać domene

19 porad jak wybrać i kupić dobrą domenę dla firmowej strony www?

23 listopada 2016

Nazwa domeny (adresu strony www) to jedna z najważniejszych decyzji na początku promowania firmy w Internecie. Dobrze dobrana domena może ułatwić Ci promowanie Twojej firmy. Jak wybrać dobrą domenę dla firmy i gdzie ją kupić? (więcej…)

Czytaj dalej
Twój klient idealny

Klient idealny – 6 powodów, dla których powinieneś wiedzieć kim jest

14 listopada 2016

Wcześniej czy później, chcąc założyć działalność bądź ją już prowadząc, spotkasz się z takimi terminami jak: persona, klient idealny czy grupa docelowa. Możesz je zignorować i iść dalej, wmawiając sobie, że to nic nie znoszące słowa „marketingowców” którzy znowu chcą coś wcisnąć, żeby wydębić od Ciebie Twoje ciężko zarobione pieniądze. Możesz też spojrzeć łaskawym okiem i zdziwić jak bardzo ta wiedza będzie dla Ciebie przydatna. Zyskasz nie tylko Ty, ale i Twoi klienci – a może właśnie przede wszystkim oni. 🙂 (więcej…)

Czytaj dalej
Jak reklamować firmę?

Jak reklamować firmę? 56 pomysłów + porady 8 ekspertów

7 listopada 2016

Zobacz ponad 56 pomysłów jak reklamować firmę w Internecie i poza nim. Zebrałem zarówno pomysły płatne jak i bezpłatne – wymagające jedynie poświęcenia czasu. Dowiesz się, jak promować firmę lokalną, ale i ogólnopolską. Poznaj porady od 8 ekspertów w różnych dziedzinach marketingu i reklamy i dowiedz się, jak sprawić, żeby o Twojej firmie dowiedziało się więcej potencjalnych klientów. (więcej…)

Czytaj dalej
simon sinek jak wielcy inspirują do działania

[WIDEO] Simon Sinek: Jak wielcy przywódcy inspirują do działania

11 października 2016

Jak to jest, że jedne firmy rozwijają się jak szalone, a inne ledwo wiążą koniec z końcem? Dlaczego jedni blogerzy są bardzo popularni, a o innych nikt nie słyszał? Jedną z odpowiedni na te pytania jest prezentacja, którą dla TED przygotował Simon Sinek – autor, mówca i konsultant zajmujący się zarządzaniem i przywództwem. (więcej…)

Czytaj dalej
jak się wyróżnić - skuteczna strona ineternetowa

Skuteczna strona internetowa? Naśladując konkurencję nie wyróżnisz się. 2 świetne sposoby na zwrócenie uwagi internauty

10 października 2016

Prawdopodobnie tracisz pieniądze, jeśli Twoja strona www jest jak większość: taka sama jak strony internetowe konkurencji. Oczywiście, nie jest dokładnie taka sama, ale bądźmy szczerzy: widziałeś ostatnio serwis małej firmy nie zbudowany wokół schematu „o nas – oferta  – kontakt”? Do tego jeszcze „nasza firma istnieje od…” na stronie głównej. Jeśli piszesz dokładnie to samo co konkurencja, to ciężko Ci się będzie wyróżnić.  Zobacz kilka prostych porad, jak sprawić, żeby powstała skuteczna strona internetowa. (więcej…)

Czytaj dalej
jak zdobyć klientów?

Content marketing, czyli jak zdobyć klientów w Internecie

26 września 2016

Chcesz zdobyć klientów dla swojej firmy, a reklama nie działa albo jest bardzo droga? Rozwiązaniem może być content marketing, czyli marketing treści. I nie mam tu na myśli porady „załóż bloga firmowego”, choć… blog może być bardzo pomocny. Ale marketing oparty na treści jest czymś znacznie więcej, a większość firm prowadzących bloga nie prowadzi content marketingu, tylko… bloga. Czym w takim razie jest ten marketing treści? I jak za jego pomocą zdobyć klientów? (więcej…)

Czytaj dalej